Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРижак, Людмила-
dc.date.accessioned2025-10-15T06:42:49Z-
dc.date.available2025-10-15T06:42:49Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationРижак, Людмила. Освіта як трансактне спілкування: філософський аналіз [Текст] = Education as transaction communication: philosophical analysis / Л. Рижак // Проблеми гуманітарних наук : наукові записки ДДПУ / [редкол.: В. Скотний, Т. Біленко, В. Лисий] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Каменяр, 2002. - Вип. 10 : Історія. - С. 4-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845-
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку спілкування в освіті на рубежі тисячоліть. Істотною рисою, що характеризує критичний стан освіти, є дегуманізація спілкуванняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Каменярuk_UA
dc.titleОсвіта як трансактне спілкування: філософський аналізuk_UA
dc.title.alternativeEducation as transaction communication: philosophical analysisuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2002 № 10 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рижак (2).pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.