Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобрій, Володимир-
dc.date.accessioned2022-01-05T12:09:42Z-
dc.date.available2022-01-05T12:09:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКобрій, Володимир Педагогічні умови практичної підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах України / В. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогіка. – С. 156-165uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/678-
dc.description.abstractУ статті виявляються істотні реформи у змісті практичної підготовки фахівців, її стратегічні засади, що проектуються на майбутню діяльність студентів та потребують обґрунтування особистісно орієнтованої моделі навчання. Розкриваються відповідні педагогічні умови демократизації практичної підготовки майбутнього фахівця, які стосуються упровадження у педагогічних ВНЗ України сучасних інформаційних технологій, індивідуалізації та диференціації навчання і виховання, закріплення за кожним студентом статусу суб’єкта, організації самостійної навчальної діяльності студентів тощоuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрактична підготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтована модель навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація та диференціація навчання і вихованняuk_UA
dc.titleПедагогічні умови практичної підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (5).pdf313,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.