Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/672
Назва: Професійні та особистісні якості шкільного соціального педагога
Автори: Гавриш, Олена
Ключові слова: шкільний соціальний педагог
професійні якості
особистісні якості
етичні принципи
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Гавриш, Олена Професійні та особистісні якості шкільного соціального педагога / О. Гавриш // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогіка
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані вимоги до професійних та особистісних якостей шкільного соціального педагога. Автор розкриває, на якому рівні знань, умінь та навичок повинен бути фахівець соціальної сфери для проведення ефективної й якісної роботи у школі. У своєму дослідженні серед професійних умінь він виділяє аналітичні, прогностичні, проектувальні, рефлексивні та комунікативні. Автор також надає перелік професійних базових характеристик шкільного соціального педагога. Крім цього, він узагальнює та систематизує особистісні якості, які мають значимість для професії соціального педагога. Окрему увагу приділяє етичним принципам роботи фахівців соціальної сфери
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/672
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гавриш.pdf250,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.