Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко, Наталія-
dc.date.accessioned2022-01-05T09:40:41Z-
dc.date.available2022-01-05T09:40:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБондаренко, Володимир Формування професійного іміджу майбутніх учителів технологій / В. Бондаренко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/669-
dc.description.abstractУ статті розкривається зміст, цілі, завдання, організаційні форми, методи і принципи еколого-естетичного виховання у початкових школах Великої Британії. Теоретично обґрунтовані педагогічні умови формування екологічної свідомості учнів естетичними засобами. Здійснено науково-теоретичне обґрунтування сучасної парадигми екологоестетичного виховання у Великій Британії. На основі системного аналізу виявлено загальні тенденції у визначенні теоретико-методологічних засад еколого-естетичного виховання. Узагальнено досвід відображення еколого-естетичного компонента в змісті роботи британської початкової школиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectеколого-естетичне вихованняuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectеколого-естетична свідомістьuk_UA
dc.subjectВелика Британіяuk_UA
dc.titleЕколого-естетичне виховання у початкових школах Великої Британіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
величко.pdf337,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.