Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатів, З., Шуневич, Є., & Гордєєва, О.-
dc.date.accessioned2025-09-11T10:38:45Z-
dc.date.available2025-09-11T10:38:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГнатів, З., Шуневич, Є., & Гордєєва, О. (2025). СМИСЛОЦІННІ ТРАЄКТОРІЇ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ. Естетика і етика педагогічної дії, (31), 63–73. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2025.31.331535uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6537-
dc.description.abstractУ статті визначено, обґрунтовано й узагальнено актуальні питання сучасних освітніх викликів та вагомість ціннісного освітньо-культурного спрямування едукаційного процесу. Акцентується увага на необхідності збереження національної основи освіти, ціннісних орієнтацій у формуванні особистості, здатної ефективно діяти в мінливо-динамічному світі, бачити/творити прекрасне в собі та навколо себе. Порушується питання формування життєвих і професійних компетентностей, необхідних для успішного життєтворення особистості та її стремлінь до вершин людяності. Природно, що вагомість цих питань зростає у мистецьких сферах, котрі розкривають емоційно-почуттєвий і художньо-естетичний творчий потенціал людини, визначають її здатність конкурувати/ співпрацювати зі штучним інтелектом, інтеграція якого як у життєвий, так і в освітній простір стала очевидною.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherЕстетика і етика педагогічної діїuk_UA
dc.subjectосвітні виклики, цінності, якість освіти, мистецтво, творчість, штучний інтелект, навички, успішністьuk_UA
dc.titleСМИСЛОЦІННІ ТРАЄКТОРІЇ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdf.url94 BUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.