Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6362
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романик, І. | - |
dc.contributor.author | Василиків, Іван Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-19T07:43:03Z | - |
dc.date.available | 2025-06-19T07:43:03Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Романик, І. Педагогічні умови проведення віртуальних екскурсій як засобу підвищення пізнавального інтересу учнів початкової школи / І. Романик, І. Б. Василиків // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 16-21. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6362 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз теоретичних підходів, які свідчать про те, що організація навчального процесу відбувається при створенні певних умов. Їх визначення та забезпечення є важливими кроками успішної реалізації віртуальних екскурсій як засобу підвищення пізнавальної уваги учнів в умовах дистанційного навчання. З урахуванням умов навчання загальна структура освітнього процесу має специфічний характер. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | умова | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерної ігри | uk_UA |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk_UA |
dc.subject | віртуальні екскурсії | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови проведення віртуальних екскурсій як засобу підвищення пізнавального інтересу учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (2024 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Романик_Василиків-17-22.pdf | 680,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.