Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимків, В. М.-
dc.date.accessioned2025-06-10T08:11:59Z-
dc.date.available2025-06-10T08:11:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТимків, В. М. Формування навичок командної роботи на уроках української мови в початковій школі / В. М. Тимків // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 50-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6336-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості формування навичок командної роботи на уроках української мови в початковій школі. Акцентовано, що це одна з ключових навичок, формування якої передбачено концепцією Нової української школи. З’ясовано, що вміння працювати в команді – комплекс умінь, який передбачає уміння управляти та підпорядковуватись, відповідати за прийняті рішення, змінювати ролі й адаптовуватись до завдань, критично мислити, швидко реагувати та виявляти витримку, конструктивно критикувати та сприймати зауваження. Найефективнішою формою роботи з формування навички працювати в команді є ігрова. Зазначимо, що основою будь-якої співпраці є міжособистісна комунікація.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомандна роботаuk_UA
dc.subjectкомандне середовищеuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.titleФормування навичок командної роботи на уроках української мови в початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (2023 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимків Е-журнал-51-55.pdf484,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.