Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6332
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лев, Уляна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T07:18:28Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T07:18:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Лев, Уляна. Естетико-екологічне виховання молодших школярів: сутність, мета, завдання / У. Лев // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 24-30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6332 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про новітній напрям у системі національного виховання загалом, молодших школярів зокрема – естетико-екологічний. Її мета – проаналізувати сутність, мету й завдання естетико-екологічного виховання учня початкової школи. Наголошено, що виокремлення цього напряму спричинено, з одного боку, становленням екологічної естетики як нової галузі наукового знання, а з іншого – усвідомленням важливості захисту й збереження природи як умови збереження Землі й людства та ознайомлено з внеском українських дослідників у розбудову його засад. Розкрито сутність естетико-екологічного виховання (складова частина виховного процесу, безпосередньо спрямована на гармонізацію стосунків людини й довкілля, що має за основу бережливе ставлення до землі, природи, усього живого як джерела краси) та названо його основну мету – формування естетико-екологічної свідомості й естетико-екологічної культури особистості та суспільства. На основі аналізу опрацьованої літератури сформульовано завдання естетико-екологічного виховання учнів початкової школи: формування наукових знань про зв’язок природи й суспільства; пізнання ролі природи в життєдіяльності людини й суспільства; осягнення естетики природи; виховання бережливого ставлення до природи, уміння дітей милуватися нею й цінувати її красу; розвиток в учнів творчої активності стосовно охорони й збереження природи; формування в них естетичних потреб і смаків. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | естетико-екологічне виховання | uk_UA |
dc.subject | екологічна естетика | uk_UA |
dc.subject | довкілля | uk_UA |
dc.subject | бережливе ставлення до природи | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.title | Естетико-екологічне виховання молодших школярів: сутність, мета, завдання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (2023 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лев Е-журнал-25-31.pdf | 690,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.