Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛев, Уляна-
dc.date.accessioned2025-06-10T07:18:28Z-
dc.date.available2025-06-10T07:18:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛев, Уляна. Естетико-екологічне виховання молодших школярів: сутність, мета, завдання / У. Лев // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 24-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6332-
dc.description.abstractУ статті йдеться про новітній напрям у системі національного виховання загалом, молодших школярів зокрема – естетико-екологічний. Її мета – проаналізувати сутність, мету й завдання естетико-екологічного виховання учня початкової школи. Наголошено, що виокремлення цього напряму спричинено, з одного боку, становленням екологічної естетики як нової галузі наукового знання, а з іншого – усвідомленням важливості захисту й збереження природи як умови збереження Землі й людства та ознайомлено з внеском українських дослідників у розбудову його засад. Розкрито сутність естетико-екологічного виховання (складова частина виховного процесу, безпосередньо спрямована на гармонізацію стосунків людини й довкілля, що має за основу бережливе ставлення до землі, природи, усього живого як джерела краси) та названо його основну мету – формування естетико-екологічної свідомості й естетико-екологічної культури особистості та суспільства. На основі аналізу опрацьованої літератури сформульовано завдання естетико-екологічного виховання учнів початкової школи: формування наукових знань про зв’язок природи й суспільства; пізнання ролі природи в життєдіяльності людини й суспільства; осягнення естетики природи; виховання бережливого ставлення до природи, уміння дітей милуватися нею й цінувати її красу; розвиток в учнів творчої активності стосовно охорони й збереження природи; формування в них естетичних потреб і смаків.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectестетико-екологічне вихованняuk_UA
dc.subjectекологічна естетикаuk_UA
dc.subjectдовкілляuk_UA
dc.subjectбережливе ставлення до природиuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.titleЕстетико-екологічне виховання молодших школярів: сутність, мета, завданняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (2023 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лев Е-журнал-25-31.pdf690,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.