Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолток, Леся Богданівна-
dc.contributor.authorГрицишин, М. М.-
dc.date.accessioned2025-06-10T07:14:49Z-
dc.date.available2025-06-10T07:14:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКолток, Леся Богданівна. Місце та роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів / Л. Б. Колток, М. М. Грицишин // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 16-23.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6331-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи, спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності учнів. Акцентується увага на ігрових технологіях навчання як важливій складовій повноцінного розвитку молодшого школяра. Автори досліджують використання ігрових технологій як ефективної форми педагогічної взаємодії з учнями з ООП у початковій школі, розкривають переваги ігрових технологій, зокрема, підвищення мотивації та зацікавленості учнів, розвиток креативності та проблемно-орієнтованого мислення, поліпшення ставлення до самого процесу навчання та сприяння комунікації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.subjectсутність гриuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectдидактичні ігриuk_UA
dc.subjectсутність гриuk_UA
dc.titleМісце та роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (2023 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колток_Грицишин Е-журнал-17-24.pdf497,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.