Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6329
Назва: Розвиток самоконтролю в учнів на уроках математики у початковій школі
Автори: Гладій, Л. І.
Василиків, Іван Богданович
Ключові слова: самоконтроль
модуль
школярі
урок математики
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Гладій, Л. І. Розвиток самоконтролю в учнів на уроках математики у початковій школі / Л. І. Гладій, І. Б. Василиків // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 5-9.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано формування навичок самоконтролю в учнів початкової школи на уроках математики крізь призму психологічних та педагогічних досліджень. Встановлено, що самоконтроль як психологічне явище має велике значення для педагогічної практики, оскільки є невід’ємною складовою навчально-пізнавальної діяльності, основна мета якої – навчити дітей критично ставитися до своїх досягнень, самостійно знаходити помилки та виправляти їх. На основі аналізу науково-методичних джерел зроблено висновок, що самоконтроль як психолого-педагогічне явище повинно розглядатися у різних площинах, а для визначення ефективних шляхів формування його навичок важливо врахувати нейропсихологічні особливості сучасних учнів початкової школи. Описано три основні види самоконтролю – плануючий, операційний і підсумковий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6329
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (2023 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гладій_Василиків Е-журнал-6-10.pdf500,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.