Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишневський, Андрій Іванович-
dc.date.accessioned2025-06-02T13:45:09Z-
dc.date.available2025-06-02T13:45:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВишневський, Андрій. Від мотивації до співнавчання: еволюція ролі батьків у вивченні англійської мови дошкільнятами під час війни / А. Вишневський // Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології : збірник наукових праць ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; Дрогобич, 15–16 травня 2025 року / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [за ред. Т. Пантюк, А. Федорович]. - Дрогобич : Трек ЛТД, 2025. - С. 154-157.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6270-
dc.language.isouauk_UA
dc.titleВід мотивації до співнавчання: еволюція ролі батьків у вивченні англійської мови дошкільнятами під час війниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вишневський-154-157.pdf715,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.