Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6270
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вишневський, Андрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T13:45:09Z | - |
dc.date.available | 2025-06-02T13:45:09Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Вишневський, Андрій. Від мотивації до співнавчання: еволюція ролі батьків у вивченні англійської мови дошкільнятами під час війни / А. Вишневський // Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології : збірник наукових праць ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; Дрогобич, 15–16 травня 2025 року / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [за ред. Т. Пантюк, А. Федорович]. - Дрогобич : Трек ЛТД, 2025. - С. 154-157. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6270 | - |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.title | Від мотивації до співнавчання: еволюція ролі батьків у вивченні англійської мови дошкільнятами під час війни | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
вишневський-154-157.pdf | 715,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.