Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоссак, Григорій Михайлович-
dc.contributor.authorПавлишак, Ярослава Ярославівна-
dc.contributor.authorБриндзя, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-05-27T13:23:18Z-
dc.date.available2025-05-27T13:23:18Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationДержавний стандарт базової середньої освіти. Постанова КМУ № 898 від 30.09.2020 року. https://osvita.ua/legislation/Ser_ osv/76886/ (дата звернення: 17.10.2023). 2. Жирська Г. Формування в учнів ціннісного ставлення до природи як компонента екологічної культури. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.2014. Серія: педагогіка, (2). С. 74–81. 3. Закон України "Про повну загальну середню освіту" (Зі змінами, внесеними згідно з Законом № 3482-IX від 21.11.2023). https://osvita.ua/legislation/law/2232/ (дата звернення: 24.10.2023). 4. Колонькова О.О. Формування екологічної компетентності старшокласників засобами дистанційної освіти. Теоретико– методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський, 2007. Вип. 10. Т.1. С. 379–387. 5. Концепція екологічної освіти України Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. 2002. № 7. 6. Качур І. В. Проблеми формування екологічної культури в освітньому середовища.uk_UA
dc.identifier.issnISSN: 2306-9716 (Print) 2664-6110 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6238-
dc.descriptionЕкологічна компетентність виявляється в систематичному прийнятті рішень щодо врахування екологічних наслідків власної діяльності, що чинить певний вплив на довкілля. Основою екологічної компетентності є екологічні знання, досвід практичної діяльності в довкіллі.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості системного формування екологічної компетентності в урочній та позакласній роботі, як ефективного засобу набуття учнями екологічної свідомості. Розкрито систему педагогічних впливів, що включають формування естетичних поглядів і переконань, почуття емпатії у ставленні до природи, гармонійне поєднання теоретичне навчання з практичною пізнавальною діяльністю. Виокремлено системність впровадження елементів екологічної діяльності учнів з біології у позакласній роботі. Експериментальна перевірка проведеного дослідження показала ефективність запропонованих шляхів цілісного поєднання форм навчання з системним застосуванням виховних впливів та екологічної діяльності учнів.uk_UA
dc.description.sponsorshipПавлишак Ярославаuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherЕкологічні науки : науково-практичний журналuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕ1 - Біологія та біохімія), природничих наук (Е2 - Екологія, Е4 - Науки про Землю;58-
dc.subjectекологічні знання, екологічна компетентність, екологічна свідомість, екологічна культураuk_UA
dc.titleЕкологічна компетентність учнів як засіб формування екологічної культуриuk_UA
dc.title.alternativeекологія, компетентністьuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Екологічні науки.pdf332,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.