Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6209
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМись, Тетяна-
dc.date.accessioned2025-05-26T10:45:35Z-
dc.date.available2025-05-26T10:45:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМись, Тетяна. Автентичні пісні як сучасний спосіб навчання англомовного аудіювання студентів немовних ВНЗ = Authentic song as a modern way of teaching English listening for students of non-linguistic university / Т. Мись // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 76-85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6209-
dc.description.abstractМета даної статті – показати та проаналізувати сучасні методи аудіювання, в даному випадку автентичні пісні, як одного з найважливіших чинників розвитку комунікативних навичок студентів немовних спеціальностей під час занять з англійської мови. Під час вивчення такого виду аудіювання, використовувались такі методи , як: описовий метод, метод аналізу та синтезу. Проаналізовано вплив аудіювання на розвиток комунікативної компетенції студентів. Також надано розроблені приклади різних типів вправ, на основі автентичних пісень, для використання на заняттях з англійської мови. Аудіювання дає можливість розширити активний лексичний склад іноземної мови та її граматичні особливості. Безперечно, аудіювання, як вид мовленнєвої діяльності, відіграє важливу роль у реалізації освітніх і виховних завдань, є ефективним засобом навчання іноземної мови у ВНЗ. Існує два найважливіших види аудіювання. Розрізняють комунікативне аудіювання та навчальне аудіювання. Навчальне аудіювання розглядається як засіб навчання, є способом введення нового лексичного матеріалу, створення слухових образів мовних одиниць, формує основу для оволодіння усним мовленням, покращення комунікативних навичок. Отже, можна зробити висновок, що навчання аудіювання, за допомогою автентичних пісень, є дуже цікавим, навчально-пізнавальним процесом, за умови правильної мотивації студентів. Аудіювання – це основа спілкування, і з цього починається оволодіння усним спілкуванням. Завдання викладача йти в ногу з сучасністю, щоб зробити рутинні заняття цікавішими. Оволодіння цією навичкою забезпечує успіх спілкування, яке полягає в здатності говорити та розуміти англійську мову. Використання аудіювання на заняттях з іноземної мови на неспеціальних факультетах допомагає зробити навчання різноманітним, закріпити здобуті уміння та навички, сприяє тренуванню слухової пам’яті.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectусне спілкуванняuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectвправиuk_UA
dc.titleАвтентичні пісні як сучасний спосіб навчання англомовного аудіювання студентів немовних ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeAuthentic song as a modern way of teaching English listening for students of non-linguistic universityuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мись.pdf629,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.