Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6209
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мись, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-26T10:45:35Z | - |
dc.date.available | 2025-05-26T10:45:35Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Мись, Тетяна. Автентичні пісні як сучасний спосіб навчання англомовного аудіювання студентів немовних ВНЗ = Authentic song as a modern way of teaching English listening for students of non-linguistic university / Т. Мись // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 76-85. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6209 | - |
dc.description.abstract | Мета даної статті – показати та проаналізувати сучасні методи аудіювання, в даному випадку автентичні пісні, як одного з найважливіших чинників розвитку комунікативних навичок студентів немовних спеціальностей під час занять з англійської мови. Під час вивчення такого виду аудіювання, використовувались такі методи , як: описовий метод, метод аналізу та синтезу. Проаналізовано вплив аудіювання на розвиток комунікативної компетенції студентів. Також надано розроблені приклади різних типів вправ, на основі автентичних пісень, для використання на заняттях з англійської мови. Аудіювання дає можливість розширити активний лексичний склад іноземної мови та її граматичні особливості. Безперечно, аудіювання, як вид мовленнєвої діяльності, відіграє важливу роль у реалізації освітніх і виховних завдань, є ефективним засобом навчання іноземної мови у ВНЗ. Існує два найважливіших види аудіювання. Розрізняють комунікативне аудіювання та навчальне аудіювання. Навчальне аудіювання розглядається як засіб навчання, є способом введення нового лексичного матеріалу, створення слухових образів мовних одиниць, формує основу для оволодіння усним мовленням, покращення комунікативних навичок. Отже, можна зробити висновок, що навчання аудіювання, за допомогою автентичних пісень, є дуже цікавим, навчально-пізнавальним процесом, за умови правильної мотивації студентів. Аудіювання – це основа спілкування, і з цього починається оволодіння усним спілкуванням. Завдання викладача йти в ногу з сучасністю, щоб зробити рутинні заняття цікавішими. Оволодіння цією навичкою забезпечує успіх спілкування, яке полягає в здатності говорити та розуміти англійську мову. Використання аудіювання на заняттях з іноземної мови на неспеціальних факультетах допомагає зробити навчання різноманітним, закріпити здобуті уміння та навички, сприяє тренуванню слухової пам’яті. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | аудіювання | uk_UA |
dc.subject | усне спілкування | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
dc.subject | вправи | uk_UA |
dc.title | Автентичні пісні як сучасний спосіб навчання англомовного аудіювання студентів немовних ВНЗ | uk_UA |
dc.title.alternative | Authentic song as a modern way of teaching English listening for students of non-linguistic university | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мись.pdf | 629,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.