Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевцова, Лариса-
dc.contributor.authorВаленкевич, Ольга-
dc.date.accessioned2025-05-23T09:52:02Z-
dc.date.available2025-05-23T09:52:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШевцова, Лариса. Музейне середовище як засіб формування природничо-наукової компетентності = Museum environment as a means of forming natural science competence / Л. Шевцова, О. Валенкевич // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 95-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6197-
dc.description.abstractАнотація. Стаття присвячена дослідженню формування природничо-наукової компетентності в умовах музейного середовища в чеському м. Блудов, де знаходиться дитячий інтерактивний музей Прадєдово. Розглянуто суть природничо-наукової компетентності як такої, що дозволяє учням у майбутньому вміти аналізувати та створювати наукові тексти. На основі аналізу теоретичних положень і розгляду їх науковцями уточнено суть базових понять. Актуальність теми публікації підтверджується опитуваннями учнів та вчителів щодо ефективності відвідування музею. Дані дослідження переконують, що формування природничо-наукової компетентності ефективно відбувається в умовах музейного середовища, що активно застосовується в Чеській Республіці. Результати дослідження дають підстави для припущення, що компетентнісний підхід до навчання, формування різних компетентностей, у т.ч. природничо-наукової, можливий і ефективний у стінах дитячого музею. З цією метою наведено рекомендації для покращення освітньої політики та освітньої стратегії в Україні, активного застосування музейної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах України для здійснення компетентнісного навчання, зокрема формування природничо-наукової компетентності як основи для здобування нових знань у подальшому житті. Результати дослідження можуть сприяти кращому розумінню вчителями та музейними працівниками необхідності формування й розвитку природничо-наукової компетентності у природних умовах музею, здійснення роботи в цьому напрямку. Це допоможе розробляти й оцінювати наукове дослідження та критично інтерпретувати наукові дані та докази; досліджувати, оцінювати та використовувати природничо-наукову інформацію для прийняття рішень і подальших дій.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдитячий музей у м. Блудовuk_UA
dc.subjectдитячий музей Прадєдовоuk_UA
dc.subjectкомпетентнісне навчанняuk_UA
dc.subjectприродничо-наукова компетентністьuk_UA
dc.subjectмузейна педагогікаuk_UA
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectчеські музеїuk_UA
dc.subjectдосвід музейної освітиuk_UA
dc.titleМузейне середовище як засіб формування природничо-наукової компетентностіuk_UA
dc.title.alternativeMuseum environment as a means of forming natural science competenceuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 51 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевцова Валенкевич.pdf288,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.