Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Анна Василівна-
dc.date.accessioned2025-05-23T09:47:37Z-
dc.date.available2025-05-23T09:47:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФедорович, Анна. Гуманізація соціально-виховної роботи у виправних колоніях = Humanization of social and educational work in correctional colonies / А. Федорович // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 89-95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6196-
dc.description.abstractАнотація. Стаття присвячена проблемі гуманізації сучасної пенітенціарної системи, зокрема, питанню олюднення соціально-виховної роботи у виправних колоніях та характеристиці напрямів цієї діяльності. Наголошено, що найвищою цінністю сучасного світу є Людина, і ця гуманістична ідея повинна пронизувати усі суспільні сфери, а також життя осіб, що скоїли злочин. Це означає увагу адміністрації та персоналу виправних колоній до покращення та індивідуалізації соціально-виховної роботи із засудженими. Доведено, що гуманний підхід до ув’язнених передбачає покращення умов життя та медичної допомоги, розширення їхнього доступу до освіти, увагу до різнобічного розвитку, формування соціальних навичок задля виправлення та успішної ресоціалізації. Це означає, що фахівці виправних колоній та працівники партнерських структур не можуть вдаватися до протиправних діянь, дискримінації, насильства, жорстокої, нелюдської, принизливої поведінки відносно засуджених. Важливими стають установки, що передбачають налаштування фахівців на новий тип гуманної взаємодії – неупередженість, пошук позитивного, оптимістичний прогноз, емпатію, відкритість, довірливе спілкування, підтримку, допомогу та ін. Підкреслено, що основними напрямами гуманізації соціально-виховної роботи у виправних колоніях мають стати: індивідуалізація виховання, врахування потреб та особливостей засудженого при складанні індивідуальної програми його виправлення; зорієнтованість на отримання загальної та професійної освіти; консультування та психоемоційна підтримка, подолання психологічних травм, стресів; дотримання педагогіки співпраці між персоналом та усіма учасниками карального та виховного процесу; підготовка до життя на свободі, допомога при відновленні соціальних зв'язків, пошуку роботи, житла тощо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгуманізація освіти у виправній колоніїuk_UA
dc.subjectпедагога співпраціuk_UA
dc.subjectпенітенціарна педагогікаuk_UA
dc.subjectвиправлення і ресоціалізація засудженихuk_UA
dc.subjectсоціально-виховна робота з засудженимиuk_UA
dc.subjectвиправна колоніяuk_UA
dc.titleГуманізація соціально-виховної роботи у виправних колоніяхuk_UA
dc.title.alternativeHumanization of social and educational work in correctional coloniesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 51 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федорович.pdf271,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.