Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Назва: | Система безперервної освіти педагога в Канаді |
Інші назви: | System of continuous teacher education in Canada |
Автори: | Колєсніков, Руслан |
Ключові слова: | безперервна освіта цифрові технології педагог Канада професійний розвиток навчальні програми інформатизація |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Колєсніков, Руслан. Система безперервної освіти педагога в Канаді = System of continuous teacher education in Canada / Р. Колєсніков // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 18/50 : Педагогіка. - С. 17-24. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті представлено всебічне дослідження системи безперервної освіти педагога в Канаді, яка вважається однією з найбільш передових у світі завдяки своїй інтегрованості, інноваційності та високому рівню адаптивності до сучасних освітніх викликів. Детально аналізуючи історичний розвиток, методологічні основи та стратегічні орієнтири системи, робота виявляє ключові елементи, що забезпечують її успішне функціонування та еволюцію. Особлива увага приділяється ролі цифрових технологій та інформатизації, які відіграють критичну роль у модернізації навчального процесу та впровадженні інноваційних методик в педагогічну практику. Через призму дослідження конкретних кейс-стаді, стаття демонструє, як практичне застосування новітніх підходів дозволяє вчителям постійно розвивати свої професійні компетенції, адаптуватися до змінних умов та вимог освітнього середовища. Водночас аналіз викликів та перспектив розвитку системи безперервної освіти в Канаді вказує на необхідність подальшої її адаптації та інтеграції з глобальними освітніми трендами. Розширюючи межі традиційного розуміння педагогічної освіти, автори вказують на значення міждисциплінарного підходу, що об'єднує педагогіку, психологію, соціологію, інформаційні технології та інші сфери знань для формування комплексного бачення сучасного освітнього процесу. Такий підхід не тільки сприяє підвищенню якості педагогічної освіти, але й відкриває нові можливості для професійного зростання та самореалізації вчителів. Мета статті – не лише оглядово представити сутність та структуру системи безперервної освіти педагога в Канаді, але й глибоко аналізувати її компоненти, виклики та перспективи, з акцентом на інноваційних стратегіях та методиках навчання. Робота спирається на широкий спектр наукових досліджень, аналіз публікацій провідних вчених та авторські спостереження, що робить її важливим внеском у дослідження сфери педагогічної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168 |
Розташовується у зібраннях: | № 50 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Колєсніков.pdf | 330,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.