Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6162
Назва: | Peculiarities of using case-technologies in the inclusive educational environment primary school |
Автори: | Potiuk, Sofia |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами молодший шкільний вік інноваційні технологій кейс-технології інклюзивне освітнє середовище Нова українська школа |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Potiuk, Sofia. Peculiarities of using case-technologies in the inclusive educational environment primary school / S. Potiuk // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 17/49 : Педагогіка. - С. 49-55. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. Стаття присвячена вивченню кейс-технології як інноваційної технології для роботи з дітьми молодшого шкільного віку в інклюзивному освітньому середовищі. У навчальній праці викладено теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо застосування кейс- технологій у навчально-пізнавальнїї діяльності для дітей з особливими освітніми потребами. Здійснено аналіз науково-методичної літератури, визначено та висвітлено науковців, які досліджують завдання і функції кейс-технології. Розглянуто поняття кейс-технології, виділено переваги та недоліки застосування, пов’язані із психологічними особливостями дітей. Уточнено особливості структурування уроку в інклюзивному класі з урахуванням означених труднощів дітей з особливими освітніми потребами початкової школи. Представлено огляд кейсів стосовно розроблення, впровадження та апробації для дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі. Встановлено, що застосування технологій дає змогу змінювати форми їх діяльності, переключати увагу, допомагає долати комунікативні бар’єри, будувати навчальний процес з урахуванням фізичних та психічних особливостей розвитку дітей тощо. Проаналізувавши доцільність використання кейс-технологій у роботі вчителя початкової школи. Показали, що їх використання може допомогти вчителю забезпечити урок насичений, цікавий, змістовний. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному освітньому середовищі. Особливе місце в статті відведено особливостям проведення кейс-технологій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в супроводі асистента вчителя чи асистента дитини. Автор приходить до висновку, що кейс-технології є неодмінною складовою інноваційних технологій, які потребують включення кожного учасника до навчального процесу. Визначено перспективи впровадження кейс-технологій у навчальну парадигму початкової школи. Надано бібліографічний список. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6162 |
Розташовується у зібраннях: | № 49 (2023) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Потюк.pdf | 314,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.