Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6150
Назва: Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі: навчально-методичний посібник / Укладачі: Лілія Стахів, Сузанна Волошин.
Автори: Стахів, Лілія Григорівна
Волошин, Сузанна Василівна
Ключові слова: Методика навчання, соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь, початкова школа
Дата публікації: 2020
Видавництво: видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі: навчально-методичний посібник / Укладачі: Лілія Стахів, Сузанна Волошин. – Дрогобич: видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020. – 108 с.
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику висвітлено короткі теоретичні відомості, зокрема роль і місце навчальної дисципліни «Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі», здійснено характеристику Державного стандарту початкової освіти крізь призму соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, проаналізовано чинні типові та альтернативні навчальні програми, підручники та зошити з друкованою основою для початкової школи у площині соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі; простудійовано форми, методи та засоби навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школи, а також окреслено особливості методики навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у сучасних початкових школах, які працюють за інноваційними методиками. У посібнику подано завдання для самостійного пошуку студентів репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів, розроблено завдання для проведення індивідуальної, парної, групової та кооперативно-групової форм навчальної діяльності під час проведення практичних занять з навчальної дисципліни, а також запропоновано орієнтовні запитання та завдання для контролю та самоконтролю студентів.
Опис: Посібник рекомендований здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти. Однак, вважаємо, що цим посібником можуть скористатися й учителі початкової школи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу у спектрі модернізації початкової освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6150
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.