Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатусяк, Галина-
dc.date.accessioned2025-05-06T09:58:34Z-
dc.date.available2025-05-06T09:58:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМатусяк, Галина. Синтаксичний рівень емотивності в англомовних медіановинах про стан кавової індустрії / Г. Матусяк // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. Ю. Федурко (гол. ред.), С. М. Альбота, О. В. Косович та ін.]. - Дрогобич : Вид. дім "Гельветика", 2023. - Вип.56 : Філологія. - С. 35-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5966-
dc.description.abstractМета дослідження – з’ясувати специфіку емотивності синтаксичного рівня в текстах медіановин на матеріалі англомовного інтернет-ресурсу “Sprudge”, що висвітлює стан розвитку виробництва кави та функціонування підприємств, які займаються її переробкою, а також закладів індустрії гостинності, що реалізують кавову продукцію. Ставимо завдання, виконання яких передбачає її досягнення: 1) ідентифікувати синтаксичні маркери емотивності в новинних текстах сайту “Sprudge” за 2023 рік; 2) систематизувати виокремлені структури; 3) виявити, з якими емоціями вони корелюють. Новизна дослідження полягає в тому, що наявні публікації, у яких розглядають питання емотивного синтаксису, стосуються творів художньої літератури, тоді як спостерігаємо брак таких розвідок на матеріалі медіановин. Для досягнення поставленої мети використано методи комплексного та компонентного аналізів. Лінгвістичне дослідження контенту англомовного сайту “Sprudge” уможливило виокремлення синтаксичних одиниць із маркерами емоційності й групування їх за типами конструкцій: питальні речення загалом і риторичні питання зокрема (неповні речення, питально-стверджувальні моделі, градація), окличні речення, повтори, парцельовані конструкції та вставні слова. Виявлено, що експресивність ідентифікованих емотивних одиниць може посилюватися за рахунок використання розділового знака «три крапки», а також графічного виділення. Виявлені емотивні конструкції переважно корелюють із позитивними емоціями радості, любові, задоволення, проте трапляються й синтаксичні засоби вираження схвильованості, розгубленості, смутку й навіть гніву. За частотністю використання серед емотивних синтаксичних одиниць переважають питальні речення (як у текстах дописів, так і в їхніх назвах). Перспективи подальших досліджень убачаємо в з’ясуванні специфіки емотивного синтаксису на матеріалі медіановин про інші галузі економіки.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмедіановиниuk_UA
dc.subjectемотивний синтаксисuk_UA
dc.subjectінтерогативні конструкціїuk_UA
dc.subjectпарцеляціяuk_UA
dc.subjectсинтаксичні повториuk_UA
dc.subjectвставні словаuk_UA
dc.titleСинтаксичний рівень емотивності в англомовних медіановинах про стан кавової індустріїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 Вип. 56. Філологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
матусяк.pdf394,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.