Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5637Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Вдовичин, Тетяна Ярославівна | - |
| dc.contributor.author | Сікора, Оксана Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-04-01T10:55:04Z | - |
| dc.date.available | 2025-04-01T10:55:04Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5637 | - |
| dc.description.abstract | У статті охарактеризовано процес адаптації у сфері освіти та вказано, що адаптивна освітня система підтримує унікальність кожного учасника і формує його індивідуальну освітню траєкторію. Проаналізовано вплив цифрових технологій на освітній процес та можливості освітніх вебсистем для адаптації освітнього процесу. Вказано переваги та недоліки використання освітніх вебсистем і функції для всіх учасників освітнього процесу на будь-якому рівні. Подано огляд систем управління навчанням і проаналізовано можливості освітніх вебсистем для адаптації освітнього процесу | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.publisher | Молодь і ринок | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | № 9 (229); | - |
| dc.subject | освітній процес; адаптація; адаптивна освітня система; система управління навчанням; вебсистема. | uk_UA |
| dc.title | ВЕБСИСТЕМА ЯК ЗАСІБ АДАПТАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 260171-Текст статті-612842-1-10-20221017.pdf | 648,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.