Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5390
Назва: | Вивчення прислівника у початковій школі на засадах комунікативно-діяльнісного підходу |
Автори: | Лужецька, Леся Богданівна Лушпинська, Лілія |
Ключові слова: | прислівник мовна особистість мовленнєві уміння комунікативно-діяльнісний підхід синоніми лінгвістична компетенція |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Лужецька, Леся. Вивчення прислівника у початковій школі на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / Л. Лужецька, Л. Лушпинська // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.:Н. Венжинович, О. Демська, О. Косович, В. Котович, О. Кушлик та ін. ; гол. ред. С. Альбота ]. - Дрогобич : Посвіт, 2022. - С. 274-283. |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про особливості вивчення прислівника в початковій школі; обгрунтовано доцільність використання комунікативно-діяльнісного підходу до роботи над цією частиною мови; зазначено, що робота над прислівником має бути спрямованою на вироблення в учнів умінь послуговуватися прислівниками у власному мовленні, тобто оволодіння теоретичними відомостями про цю частину мови має бути підпорядковане мовленнєвому розвитку молодших школярів; наголошено на необхідності використання зв’язних текстів під час роботи над прислівником; підкреслено роль прислівників-синонімів у збагаченні словникового запасу учнів та в удосконаленні культури мовлення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5390 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 7 (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лужецька.pdf | 370,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.