Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5390
Назва: Вивчення прислівника у початковій школі на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
Автори: Лужецька, Леся Богданівна
Лушпинська, Лілія
Ключові слова: прислівник
мовна особистість
мовленнєві уміння
комунікативно-діяльнісний підхід
синоніми
лінгвістична компетенція
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Лужецька, Леся. Вивчення прислівника у початковій школі на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / Л. Лужецька, Л. Лушпинська // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.:Н. Венжинович, О. Демська, О. Косович, В. Котович, О. Кушлик та ін. ; гол. ред. С. Альбота ]. - Дрогобич : Посвіт, 2022. - С. 274-283.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості вивчення прислівника в початковій школі; обгрунтовано доцільність використання комунікативно-діяльнісного підходу до роботи над цією частиною мови; зазначено, що робота над прислівником має бути спрямованою на вироблення в учнів умінь послуговуватися прислівниками у власному мовленні, тобто оволодіння теоретичними відомостями про цю частину мови має бути підпорядковане мовленнєвому розвитку молодших школярів; наголошено на необхідності використання зв’язних текстів під час роботи над прислівником; підкреслено роль прислівників-синонімів у збагаченні словникового запасу учнів та в удосконаленні культури мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5390
Розташовується у зібраннях:Вип. 7 (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лужецька.pdf370,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.