Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобрій, Ольга-
dc.date.accessioned2021-12-24T09:35:03Z-
dc.date.available2021-12-24T09:35:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКобрій, Ольга Моделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX - початок XXI ст.) / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка. – С. 4-15uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/536-
dc.description.abstractУ статті простежується розвиток уявлень про зміст педагогічних дисциплін у вишах, його обсяг та якість пропонованої інформації, зорієнтованості на творчу діяльність. Обґрунтовано кардинальні зміни у трактуванні педагогічних процесів у зв’язку з новим соціальним замовленням, еволюцією змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ України протягом досліджуваного періоду, а також їх відображенням у навчальних планах, програмах, підручниках, посібникахuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмоделювання змісту педагогічних дисциплінuk_UA
dc.subjectнавчальні планиuk_UA
dc.subjectпрограмиuk_UA
dc.subjectсоціальне замовленняuk_UA
dc.titleМоделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX - початок XXI ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (4).pdf233,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.