Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛужецька, Леся Богданівна-
dc.date.accessioned2025-03-07T08:34:13Z-
dc.date.available2025-03-07T08:34:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛужецька, Л. Особливості вивчення елементів лексикології в початковій школі в аспекті комунікативно-діяльнісного підходу / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2019. - C. 185-193.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279-
dc.description.abstractУ статті йдеться про важливість вивчення елементів лексикології на уроках української мови в початкових класах, звернуто увагу на особливості опрацювання лексичного матеріалу молодшими школярами; підкреслено необхідність здійснення комунікативно-діяльнісного підходу до опрацювання учнями початкової школи основних понять з лексикології; наголошено на значущості вивчення елементів лексикології як таких, що сприяють збагаченню словникового запасу молодших школярів, увиразнюють мовлення, дозволяють висловлювати власну думку більш зрозуміло й переконливо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомунікативно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectелементи лексикологіїuk_UA
dc.subjectсловниковий запасuk_UA
dc.subjectбагатозначні словаuk_UA
dc.subjectсинонімиuk_UA
dc.subjectантонімиuk_UA
dc.titleОсобливості вивчення елементів лексикології в початковій школі в аспекті комунікативно-діяльнісного підходуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 5 (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лужецька л.pdf356,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.