Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/525
Назва: Використання інформаційних технологій у процесі навчання старшокласниць футзалу
Автори: Чопик, Роман
Проць, Роман
Дуцяк, Орест
Ключові слова: навчання
інформаційні технології
футзал
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Роман Чопик, Роман Проць, Орест Дуцяк. Використання інформаційних технологій у процесі навчання старшокласниць футзалу // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Видавничий дім "Гельветика", 2019. Вип. 26. Том 2. С.172-178.
Короткий огляд (реферат): Недостатня розробленість проблематики застосування засобів інформаційних технологій у процесі навчання футзалу дівчат старшого шкільного віку визначила актуальність дослідження. Метою роботи є представлення результатів розробки та обґрунтування методики навчання футзалу дівчат старшого шкільного віку з використанням інформаційних технологій. Для досягнення поставленої мети використовувалися теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури й емпіричних матеріалів наукового дослідження; педагогічні спостереження; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Представлено результати розробки теоретичного обґрунтування експериментальної методики навчання футзалу дівчат старшого шкільного віку з використанням інформаційних технологій. Авторська методика розроблена згідно загальних закономірностей теорії і методики фізичного виховання. Вона базується на сучасних наукових даних а також методичних рекомендаціях провідних фахівців з футзалу та інформаційних технологій. Експериментальна методика передбачає комплексне застосування інформаційно-комунікаційних та web-орієнтованих технологій і традиційних засобів під час навчання футзалу дівчат старшого шкільного віку. Для перевірки ефективності авторської методики навчання футзалу дівчат старшого шкільного віку проведено педагогічний експеримент. В експерименті взяли участь учні (дівчата 17 років) Дрогобицької філії Медичного училища «Медик». На початку експерименту було сформовано контрольну та експериментальну групи по 12 осіб кожна. Групи не мали достовірних відмінностей (р<0,05) за середніми показниками фізичної, технічної підготовленості та функціонального стану організму і здоров'я учнів. Достовірний приріст рівня теоретичної, технічної і функціональної підготовленості дівчат старшого шкільного віку, які займалися за авторською методикою під час педагогічного експерименту, підтверджує ефективність розробленої методики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/525
ISSN: 2308-4863 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chopyk_Prots_Dutsyak_2019.pdf359 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.