Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/523
Назва: Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини
Автори: Любінська, Орися
Ключові слова: педагогічні умови
формування професійної компетентності
майбутні бакалаври з лабораторної медицини
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Любінська, Орися. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини / О. Любінська // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 159-164. / О. Любінська // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 159-164.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини. Педагогічні умови визначено як спеціально створені обставини, чинники дії та взаємодії суб’єктів педагогічного процесу, що реалізуються в межах цього процесу, сукупність яких визначає результативність формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини у вищих навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/523
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131628-Орися Любінська-282870-1-10-20180518.pdf316,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.