Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/494
Назва: Моделювання процесу виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури
Автори: Гуров, Сергій
Ключові слова: духовно-моральні цінності
студенти гуманітарних спеціальностей
теоретико-концептуальна педагогічна модель
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Гуров, Сергій. Моделювання процесу виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури / С. Гуров // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 57-63.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретико-концептуальну модель виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури, проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що необхідність педaгогічного моделювання зумовлена потребою в об’єднанні всіх знань про особистість, в якої необхідно виховати духовно-моральні цінності засобами художньої літератури. Ефективне виховання духовних і моральних цінностей студентів гуманітарних наук можливе за умови створення теоретично обґрунтованої та експериментально підтвердженої теоретико-концептуальної моделі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/494
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131346-Сергій Гуров-281964-1-10-20180516.pdf265,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.