Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПастирська, Ірина-
dc.contributor.authorЯкимович, Ольга-
dc.date.accessioned2021-12-17T10:08:02Z-
dc.date.available2021-12-17T10:08:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПастирська, Ірина. Інтегративний підхід до навчального процесу в контексті соціалізації майбутніх фахівців технічного профілю / І. Пастирська, О. Якимович. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 26-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/487-
dc.description.abstractУ статті обґрунтувано доцільність інтегративного підходу як засобу соціалізації студентів вищих технічних навчальних закладів. Запропоновано впровадження у навчальний процес інтегративних курсів з метою вирішення проблеми співвідношення базових та гуманітарних предметів у вузах технічного профілю. У процесі соціалізації студентської молоді інтеграційні процеси спроможні забезпечити формування мотивації до професійної діяльності, адаптації студентів і випускників в умовах реального соціального середовища.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінтегративний підхідuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleІнтегративний підхід до навчального процесу в контексті соціалізації майбутніх фахівців технічного профілюuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131339-Ірина Пастирська, Ольга Якимович-281952-1-10-20180516.pdf243,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.