Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваницька, Оксана-
dc.date.accessioned2021-12-16T14:23:25Z-
dc.date.available2021-12-16T14:23:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІваницька, Оксана Особливості реалізації тьюторства та ментортсва у закладах вищої освіти Швейцарії / О. Іваницька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка, 2020. – Вип. 10/42 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/483-
dc.description.abstractСтаття надає нам інформацію про швейцарську вищу освіту, а також особливості функціонування тьюторства та менторства. Представлено порівняльний аналіз різних ЗВО. Дослідження містить детальну інформацію про допомогу студентів, вплив на їхній майбутній успіх та працевлаштування. Зазначається, що розвиток політики інтернаціоналізації, підвищення академічної мобільності, необхідність забезпечення якості вимагають швидкої реакції сектора вищої освіти для подолання викликів у вищій освіті. У статті також міститься інформація про інноваційний потенціал швейцарських університетів. Обговорюються етапи розвитку електронного навчання у Швейцарії, які пливають на надання послуг з вищої освіти. Згадується проект GARCIA “Гендерність в університеті та дослідженні: боротьба з кар’єрними нестабільностями та асиметріями”, де були побудовані ключові ідеї, а також узагальнена модель гендерних менторських програм за різними інституційними кейсами в шести європейських країнах (Італії, Словенії, Швейцарії, Бельгії, Ісландії та Нідерландах). У статті також представлені досвід Швейцарського університету Франкліна, Женевського університету, Університету Санкт-Галлена, Університету Лозанни, Невшательського Університету та Цюріхського університету. У статті детально описано структуру системи функціонування тьюторів та менторів у Швейцарському університеті Франкліна, де студенти можуть розробляти власний академічний план роботи з академічним наставником, а також планувати кар’єрні перспективи. Зазначається, що в Центрі письма та навчання працюють різні типи тьюторів і менторів. Це – мовні тьютори, академічні ментори та тьютори для міжнародних студентів. Представлений приклад Швейцарського університету Франкліна відображає спектр студентського наставництва у ЗВО Швейцаріїuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectтьюторствоuk_UA
dc.subjectменторствоuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.titlePeculiarities of the tutoring and mentoring realization at higher educational establishments of switzerlanduk_UA
dc.title.alternativeОсобливості реалізації тьюторства та ментортсва у закладах вищої освіти Швейцаріїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
іваницька (2).pdf407,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.