Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/481
Назва: Асиміляція в освіті корінних народів Канади
Автори: Мукан, Наталія
Миськів, Ірина
Запотічна, Марія
Ключові слова: асиміляція
освіта корінних народів
Канада
школа-інтернат
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Мукан, Наталія. Асиміляція в освіті корінних народів Канади / Н. Мукан, І. Миськів, М. Запотічна. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 6-10.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку асиміляційних процесів, притаманних розвитку освіти корінних народів Канади у 18 – 19 століттях. Автори представляють результати аналізу науково-педагогічної літератури, що висвітлює окремі аспекти проблеми дослідження. Вони характеризують особливості функціонування шкіл-інтернатів, якими опікувалися релігійні громади, висвітлюють негативні аспекти європеїзації корінних народів, поєднання навчання в аудиторії та формування і розвитку практичних умінь і навичок учнів на основі застосування євроцентристського підходу. Автори формулюють висновки та перспективи подальших досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/481
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131243-Наталія Мукан, Ірина Миськів, Марія Запотічна-281634-1-10-20180516.pdf220,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.