Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВашак, Оксана-
dc.contributor.authorМартиросян, Людмила-
dc.contributor.authorФедоренко, Юлія-
dc.date.accessioned2021-12-16T14:15:37Z-
dc.date.available2021-12-16T14:15:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВашак, Оксана Імідж як презентація викладача вищої школи / О. Вашак, Л. Мартиросян, Ю. Федоренко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка, 2020. – Вип. 10/42 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/480-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі іміджу як презентації викладача вищої школи. Проаналізовано категоріальний апарат дослідження та наукові праці, в яких порушується проблема іміджу спеціаліста. Визначено роль особистісних якостей людини у процесі формування професійного іміджу. Акцентовано увагу на вимогах суспільства до сучасних педагогів. Обґрунтовано важливість створювати імідж, постійно самовдосконалюватися для того, щоб відповідати вимогам суспільства та педагогічній професії. Акцентована увага на появі таких нових наукових напрямів, як професійна іміджологія, педагогічна іміджологія і т. ін., які вивчають проблему іміджу фахівців, її основні аспекти та знайшли відображення у наукових працях. У статті наголошено на тому, що імідж і самопрезентація спеціалістів відіграють важливу роль не тільки у професійній діяльності, становленні професійної культури, але й у досягненні успіху в професійному житті. Охарактеризовано елементи створення педагогічного іміджу викладача як головного критерію професійного успіху у викладацькій діяльності. Наголошено на тому, що сприйняття образу педагога упродовж останніх десятиліть змінилося, і те, що раніше вважалося неприпустимим, сьогодні є звичним явищем. Відтак як і особистий імідж, так і педагогічний імідж та вимоги до нього суттєво змінилися. Підкреслюється, що саме від рівня професійного іміджу викладачів – професійна компетентність, володіння науковими інноваціями, новітніми методиками, інформаційно-комунікативними технологіями, елементами зовнішньої та внутрішньої техніки – буде залежати імідж усього закладу вищої освіти. Висвітлено значення психології одягу, яка розглядає оформлення зовнішності як багатовимірну інформацію про особу, що є суттєвим чинником для створення педагогічного іміджу. Проаналізовано особливості та складові іміджу, вивчено фактори й закономірності формування іміджу як презентації викладача вищої школиuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпедагогічний іміджuk_UA
dc.subjectпрофесійний іміджuk_UA
dc.subjectпрезентація викладача закладу вищої освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетенції педагогаuk_UA
dc.titleImage as a presentation of a university teacheruk_UA
dc.title.alternativeІмідж як презентація викладача вищої школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вашак.pdf408,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.