Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧервінська, Інна-
dc.contributor.authorЧервінський, Андрій-
dc.date.accessioned2021-12-16T13:56:06Z-
dc.date.available2021-12-16T13:56:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧервінська, Інна Соціокультурний освітній простір регіону Українських Карпат як предмет міждисциплінарного дискурсу / І. Червінська, А. Червінський // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка, 2020. – Вип. 10/42 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/477-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел, результатів опрацювання емпіричного матеріалу та вивчення досвіду освітньої діяльності закладів освіти, методологічно обґрунтовано та визначено освітній потенціал соціокультурного простору регіону Українських Карпат у процесі міждисциплінарного дискурсу, що є актуальним у контексті освітологічних та соціокультурних досліджень. Охарактеризовано сутність соціокультурного простору закладів освіти як одного зі складників формування простору певного регіону. Метою дослідження є розкриття сутності соціокультурного простору регіону Українських Карпат як предмета міждисциплінарного дискурсу в контексті забезпечення сталого розвитку регіонів України шляхом виокремлення соціально-економічних, соціокультурних, освітніх та екологічних проблем. У дослідженні використано соціологічні методи, контент-аналіз наукових публікацій, методи системного аналізу, синтезу, наукової абстракції. Автори подають трактування характеристик регіону як складової соціокультурного простору, що детермінує науково-філософські знання та сучасну інтерпретацію цього багатоаспектного явища, розкривають сутність міждисциплінарного дискурсу щодо формування соціокультурного простору регіону Українських Карпат, вказують на особливості регіонів України як відносно самостійних одиниць, які склалися на основі та внаслідок взаємодії територіальних і природних умов, спільності історії, культури і мови, демографічних, соціальних та економічних показників. Визначено, що в сучасній гуманітарній науці категорія простору набуває характеру метафори, за допомогою якої описуються різноманітні простори та середовища як у фізичній протяжності, так і в її ментальній або ж віртуальній сутності. Установлено, що певні територіальні та різноманітні освітньо-культурні відмінності надають особливої значимості поняттю “регіон”. Відповідно його тлумачення набуває різних змістових акцентів та розширює свою сутність, згідно з обраним ракурсом дослідження. Автори наголошують, що дефініція “простір” є найбільш придатною до опису феноменів, які мають якісні характеристики протяжності, осмисленості та представництва. Визначаються ключові проблеми і перспективи збереження самобутності й розкриття освітнього потенціалу регіону Українських Карпатuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectсоціокультурний простірuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний дискурсuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.titleSocio-cultural educational environment of the ukrainian carpathian region as a subject of interdisciplinary discourseuk_UA
dc.title.alternativeСоціокультурний освітній простір регіону Українських Карпат як предмет міждисциплінарного дискурсуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
червінська.pdf500,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.