Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4566Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - | 
| dc.contributor.author | Янишин, Іванна | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-01-13T19:20:44Z | - | 
| dc.date.available | 2025-01-13T19:20:44Z | - | 
| dc.date.issued | 2020 | - | 
| dc.identifier.citation | Гевко Оксана, Янишин Іванна. Естетичне виховання дітей дошкільного віку засобами природи. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.338–342. | uk_UA | 
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4566 | - | 
| dc.description.abstract | Актуалізацією сучасних освітніх проблем є формування особистості, що зможе швидко сприймати, зрозуміти та розібратися в щоденній інтелектуальній інформації, яка працюватиме на збереження та примноження культурних та духовних цінностей суспільства. Проблематичне вирішення цих ключових питань лежить у систематичному формуванні естетичної культури та естетичного світогляду особистості з раннього дитинства, коли дитина вчиться розрізняти красу всього, що її оточує: різноманітність та різнобарв’я дитячих іграшок, одягу, побутових речей, краси довколишньої природи. Отже для розвитку естетичних смаків дитини необхідне цілеспрямована організація естетичного виховання у всіх навчальних закладах, починаючи із закладів дошкільної освіти, що сприятиме формуванню естетичної культури особистості. Естетичне виховання є важливою педагогічною проблемою, яка розглянута у сучасних наукових розвідках. Впровадження системи формування естетичної культури засобами природи в навчально-виховний процес закладу дошкільної освіти має включати в себе систему комплексного, цілеспрямованого, планомірного та послідовного впливу на дитину дошкільного віку з боку певних соціальних інститутів та установ на основі єдиних науково-педагогічних принципів, методів та засад. | uk_UA | 
| dc.language.iso | ua | uk_UA | 
| dc.publisher | Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA | 
| dc.subject | естетичне виховання | uk_UA | 
| dc.subject | естетична культура | - | 
| dc.subject | засоби природи | - | 
| dc.subject | діти дошкільного віку | - | 
| dc.subject | завдання естетичного виховання | - | 
| dc.title | Естетичне виховання дітей дошкільного віку засобами природи | uk_UA | 
| dc.type | Стаття | uk_UA | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гевко, Янишин_ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ.docx | 26,7 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.