Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксимук, Лариса-
dc.date.accessioned2021-12-14T13:23:42Z-
dc.date.available2021-12-14T13:23:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаксимук, Лариса Formation of language personality in the pedagogical discourse in Belarus / Л. Максимук, Л. Левонюк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2019. – Вип. 8/40 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/441-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі формування професійної мовної особистості в процесі навчання іноземної мови в немовному ЗВО, яка набуває особливої значущості на сучасному етапі розвитку суспільства у зв’язку з розширенням міжнародних зв’язків і вступом Білорусі до світового економічного співтовариства і є невід’ємним компонентом професійної підготовки фахівця. Розглядається поняття професійної мовної особистості, її багаторівнева структура, а також роль, яку відіграє у її формуванні професійно-орієнтована освітня мовна середовище, яке утворюється на заняттях з іноземної мови за допомогою сучасних комп’ютерних технологій та інноваційних освітніх методик. Особлива увага приділяється використанню професійно-орієнтованого підходу до формування мовної особистості в процесі навчання іноземної мови у немовному ЗВО. Такий підхід сприяє формуванню у студентів здібностей до комунікації в реальних професійних, ділових, наукових сферах і конкретних ситуаціях. Специфіка професійно-орієнтованого підходу у викладанні іноземних мов полягає в тому, що розвиток мовної особистості студента відбувається передовсім через занурення у сферу професійних знань, через особливості його майбутньої професії. Інакше кажучи, залучення мовної особистості до професійної сфери починається із залучення до професійного дискурсу, тобто процесу мовної діяльності, обумовленого професійною діяльністю мовця – сукупністю усних та письмових текстів, породжуваних мовною особистістю фахівця в іншомовної професійної комунікації. Створення професійно-орієнтованої освітньої середовища під час навчання іноземної мови розглядається як основний фактор формування професійної мовної особистості учнів, який сприяє розвитку у них спеціальних навичок професійної міжкультурної комунікації. Професійно-орієнтована мовне середовище визначається як сукупність, з одного боку, засобів і технологій збору, накопичення, передачі, обробки та розподілу навчальної та професійно-орієнтованої інформації, а з іншого, умов, що сприяють виникненню і розвитку інформаційної взаємодії між викладачем, студентом та засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Для створення спеціальної професійно-орієнтованої навчальної середовища на заняттях з іноземної мови використовується метод педагогічного моделювання, за допомогою якого можна розглянути кожну з її складових в їх єдності і взаємодії. У такому контексті модель фахівця виступає своєрідною основою для проектування і конструювання відповідних технологій навчання, а значить, і інформаційно-технологічного забезпечення освітнього процесу загаломuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпрофесійна мовна особистістьuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтована освітня мовне середовищеuk_UA
dc.subjectсучасні комп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectінноваційні методиuk_UA
dc.titleFormation of language personality in the pedagogical discourse in Belarusuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
максимук (2).pdf794,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.