Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, Василь-
dc.date.accessioned2021-12-14T11:56:24Z-
dc.date.available2021-12-14T11:56:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКузьменко, Василь Postgraduate training of primary school teachers through the forming of the pupils' scientific picture of the world / В. Кузьменко, В. Примакова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2019. – Вип. 8/40 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/431-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано актуальність проблеми післядипломної підготовки вчителів до формування наукової картини світу в молодших школярів. Аналіз публікацій, присвячених дослідженням з цієї та подібних тем дав змогу констатувати, що в сучасній літературі бракує вагомих напрацювань з окресленого питання. Для вирішення проблеми нами було проаналізовано її теоретичні аспекти, виявлено методи, конкретизовано педагогічні умови, реалізація яких зможе забезпечити готовність вчителів початкової школи до формування в учнів наукової картини світу. З цією метою було уточнено сутність понять «наукова картина світу молодшого школяра», схарактеризовано особливості її формування учнів початкової школи. Для реалізації цих особливостей учитель початкових класів має створити сприятливе середовище для індивідуального розвитку школярів в початковій школі, організувати різні види інтегрованої навчально-пізнавальної діяльності, зокрема творчої, дослідницької, самостійної, трудової тощо; реалізовувати принцип природо відповідності щодо урахування вікових особливостей розвитку молодших школярів; уміти добирати ефективні форми і методи оптимізації освітнього процесу; забезпечувати розвиток пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, увага, мовлення, мислення), для розвитку яких молодший шкільний вік є сенситивним періодом. Проаналізувавши можливості системи післядипломної педагогічної освіти у розв’язанні окреслених завдань, визначено етапи відповідної підготовки фахівців, до яких віднесено курсовий, міжкурсовий періоди та самоосвіту педагогів, системна робота впродовж яких має забезпечити готовність до виконання такої діяльності. Структурними компонентами готовності визначено мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивно-коригувальний, їх зміст схарактеризовано в публікації. На основі розроблених критеріїв і рівнів сформованості готовності педагогів до розв’язання зазначеного освітнього завдання (високий, середній, низький), здійснено її педагогічну діагностику, після чого експериментально перевірено дієвість й ефективність обґрунтованих нами педагогічних умов. Тож, педагогічні умови постдипломної підготовки вчителів до формування наукової картини світу в молодших школярів, а саме: мотивування вчителів початкових класів щодо цього напряму педагогічної діяльності; опанування теоретичними знаннями про сутність ключових понять та особливості формування в молодших школярів наукової картини світу; формування у вчителів необхідних для цього фахових умінь і навичок; удосконалення рефлексивних умінь та відпрацювання навичок коригувати подальшу роботу з урахуванням отриманих результатів, було визнано дієвими й ефективнимиuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectнаукова картина світуuk_UA
dc.subjectсвітоглядні уявленняuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.titlePostgraduate training of primary school teachers through the forming of the pupils' scientific picture of the worlduk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кузьменко (2).pdf949,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.