Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/387
Назва: Теоретико-методологічні основи формування навички письма в учнів сучасної початкової школи
Автори: Гірняк, Світлана Луців, Світлана
Ключові слова: письмо
каліграфія
графічні навички
методи навчання
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Гірняк, Світлана Теоретико-методологічні основи формування навички письма в учнів сучасної початкової школи / С. Гірняк, С. Луців // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 7/39 : Педагогіка. – С. 62-72
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано ефективність формування навичок каліграфічного письма молодших школярів під час навчання грамоти; розкрито процес впровадження і використання технології навчання каліграфічного письма на уроках української мови в 1–4-х класах; подано зразки вправ для формування каліграфічних навичок шестирічних першокласників, а також проведення каліграфічних хвилинок на уроках української мови у 2–4-х класах початкової школи; описано нетрадиційні методики підготовки руки дитини до письма, а також проблеми навчання дітей, які пишуть лівою рукою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/387
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гірняк.pdf527,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.