Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/373
Назва: Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі формування професійної іншомовної компетентності бакалаврів
Автори: Лазаренко, Лариса
Ключові слова: педагогічні умови
активні методи навчання
іншомовна компетентність
професійна підготовка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Лазаренко, Лариса. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі формування професійної іншомовної компетентності бакалаврів / Л. Лазаренко. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 63-68.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто педагогічні умови використання активних методів навчання у межах викладання курсу англійської мови у закладах вищої освіти. Викладено результати аналізу поняття “педагогічні умови”. Обґрунтовано комплекс умов, за яких використання активних методів набуває найбільшої ефективності. До таких умов віднесено: створення сприятливого освітнього середовища, атмосфери успіху, сприяння самореалізації студентів; моделювання реальних іншомовних ситуацій життєвого й професійного спілкування; створення позитивної мотивації до оволодіння англійською мовою; побудова навчального процесу на засадах особистісно-діяльнісного підходу; спрямованість форм і методів навчання на поетапне оволодіння іншомовним матеріалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/373
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128970-Лариса Лазаренко-275998-1-10-20180419.pdf237,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.