Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/367
Назва: Диференціація змісту навчання у старшій школі: історико- аналітичний аспект
Автори: Загородня, Алла
Ключові слова: диференціація змісту навчання
старша школа
індивідуальний підхід
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Загородня, Алла. Диференціація змісту навчання у старшій школі: історико- аналітичний аспект / А. Загородня // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 30-36.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність понять “диференційоване навчання”, “диференціація змісту навчання”, диференціація змісту навчання у старшій школі”. Визначено особливості протікання процесу диференціації змісту навчання у старшій загальноосвітній школі. Розкрито значущість диференціації змісту навчання у старшій школі для сучасної середньої шкільної освіти. Окреслено аналітико-історичний аспект становлення, розвитку та впровадження диференційованого навчання у педагогічній теорії та практиці. Охарактеризовано профілі диференціації змісту навчання. Представлено інформацію щодо важливих напрямів диференціації змісту навчання в шкільній освіті. Виокремлено та охарактеризовано такі форми організації диференціації змісту навчання у старшій школі, як: внутрішня диференціація, зовнішня диференціація, напіввідкрита диференціація, прихована диференціація. Наведено опис видів диференціації змісту навчання за рівнем організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/367
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128884-Алла Загородня-275763-1-10-20180418.pdf247,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.