Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKobriy, Olha-
dc.date.accessioned2021-12-10T08:32:23Z-
dc.date.available2021-12-10T08:32:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКобрій, Ольга Чинники практичної реалізації змісту педагогічної підготовки фахівців у закладах вищої освіти України = Kobriy O. Factors of practical implementation of the content of pedagogical training in higher educational institutions of Ukraine / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 208-218. – Текст англ. мuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/354-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується важлива роль сучасного змісту освіти, ефективних форм і методів демократизації педагогічної підготовки майбутнього фахівця. Доведено, що орієнтація педагогічного процесу на різнобічний гармонійний розвиток особистості ставить конкретні завдання перед кожним його учасником. Встановлено, що чинниками практичної реалізації змісту педагогічної підготовки студентів, окрім зорієнтованості педагогічного процесу на загальну мету освіти, визначення якісного змісту освіти, застосування ефективних методів і форм (у межах різноманітних технологій навчання) та їх оптимального поєднання, є також проектування демократичної структури навчально-виховного процесу, індивідуалізація і диференціація навчальної діяльності студентів, позитивний психологічний клімат, контроль за навчальною діяльністю студентів та її оцінювання у поєднанні із самоконтролем і самооцінкою, застосування різноманітних джерел розвитку змісту освіти тощо. Акцентовано увагу на тому, що задля цілісності структурної побудови змісту педагогічної підготовки фахівців важливо фіксувати зв’язок навчальних дисциплін із практикою та життям, що забезпечує успішну професійну діяльність у майбутньому і зобов’язує поєднувати у навчанні теоретичну роботу з практичною, організацією дискусій, моделюванням педагогічних ситуацій, аудиторні заняття із самостійною діяльністю, навчання із практикою. Якісне наповнення інформативного, аксіологічного та діяльнісно-творчого компонентів такого змісту виявлятиметься не лише в інформованості, а й у розвитку і вихованні молодих людей. Розглянуто можливості в реалізації змісту педагогічної підготовки студентів індивідуалізації навчальної діяльності, що передбачає поділ усіх присутніх на умовні групи з однорідними психологічними характеристиками і рівнем підготовки, а також позитивного психологічного клімату (в організації навчальної діяльності), контролю за навчальною діяльністю студентів, що здійснюється у поєднанні із самоконтролем.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectформи та методиuk_UA
dc.subjectсамостійна навчальна діяльністьuk_UA
dc.titleFactors of practical implementation of the content of pedagogical training in higher educational institutions of Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeЧинники практичної реалізації змісту педагогічної підготовки фахівців у закладах вищої освіти Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій.pdf342,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.