Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/353
Назва: Peculiarities of teaching English as a foreign language in the process of professional preparation of future specialists by means of independent learning
Інші назви: Особливості навчання англійської мови як іноземної в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців за допомогою самостійного навчання
Автори: Kobylianska, Liliia
Matiichuk, Kvitoslava
Ключові слова: активні методи навчання
англійська мова
мотивація
студенти
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кобилянська, Лілія Особливості навчання англійської мови як іноземної в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців за допомогою самостійного навчання = Kobylianska L., Matiichuk K. Peculiarities of teaching English as a foreign language in the process of professional preparation of future specialists by means of independent learning / Л. Кобилянська, К. Матійчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 193-207. – Текст англ. м.
Короткий огляд (реферат): У той час як Україна перебуває на шляху інтеграції до Європи, головною особливістю організації навчальної діяльності студен тів є самостійна робота. Самостійна робота студентів іноземною мовою повинна сприяти розвитку їхніх когнітивних здібностей, таких як спостереження, зацікавлення, логічне мислення, творча активність та розвиток необхідності постійної самоосвіти. Для успішного управління самостійною роботою необхідні такі передумови: психологічна готовність студентів; готовність викладача керувати і постійно оцінювати індивідуальну роботу; вміння студентів вибирати відповідні методи і методики самостійного навчання та оцінювати результати своєї роботи; навчальні матеріали для самостійного навчання, адаптовані до потреб курсу іноземною мовою; час для опрацювання завдань на самостійну роботу; усвідомлення та виправлення помилок. Організація навчального процесу в університетах включає у себе розподіл самостійної роботи студентів на аудиторну та позааудиторну. Основна увага приділяється активним методам навчання, позаяк вони стимулюють інтелектуальні емоції студентів та заохочують активну психічну діяльність. Активні технології навчання можна класифікувати на імітаційні та неімітаційні. Неімітаційні форми і методи включають лекції з розвʼязанням проблем, лабораторні роботи, семінари-дискусії, інформаційно-просвітницькі семінари, програмоване навчання, курсову роботу та дипломну роботу. Імітаційні технології включають симуляцію та імітаційну гру. Ефективність вивчення іноземної мови повʼязана з формуванням когнітивних мотивів студентів. У створенні навчальної мотивації інтерес відіграє особливо важливу роль, оскільки він стає мотивом творчої активності та пошуку. Слід підкреслити, що важливою умовою пізнавальної діяльності людини у вивченні іноземної мови є наявність уваги. Для того, щоб контролювати увагу аудиторії, необхідно враховувати низку особливостей уваги: ступінь концентрації, розподіл уваги, наполегливість або відволікання. Памʼять також відіграє важливу роль в інтелектуальній та практичній діяльності людини. Найбільш відповідним типом памʼяті для вивчення іноземної мови з комунікативною метою є памʼять з домінуючим слуховим компонентом. Найважливішими характеристиками памʼяті є тривалість, швидкість запамʼятовування, точність, швидкість відтворення та потужність. Навчання памʼяті повинно гармонійно вписуватися у систему освіти, і слід враховувати вплив таких факторів, як мотивація, емоції, ставлення до навчання, інтереси, особистість, рівень розвитку та стан здоровʼя на продуктивність памʼяті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/353
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобилянська.pdf420,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.