Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/349
Назва: Індивідуалізація та диференціація навчання у процесі розвитку особистості у навчальних закладах Австрії
Автори: Дєнічєва, Ольга
Ключові слова: індивідуалізація
Австрія
розвиток
навчання
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Дєнічєва, Ольга Індивідуалізація та диференціація навчання у процесі розвитку особистості у навчальних закладах Австрії / О. Дєнічєва // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 144-153.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується проблема індивідуалізації та диференціації навчання у навчальних закладах Австрії; показано вплив міграційних процесів на трансформацію змісту освіти; проаналізовано особливості впровадження індивідуалізації та диференціації навчання; визначено подальші перспективи розвитку процесів індивідуалізації і диференціації у вітчизняній системі освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/349
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
денічева.pdf358,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.