Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Олена-
dc.date.accessioned2021-12-09T14:13:37Z-
dc.date.available2021-12-09T14:13:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДемченко, Олена Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до розвитку соціальної обдарованості дітей у проблемному полі педагогіки вищої школи / О. Демченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 116-130.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/347-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему професійного становлення у ЗВО майбутніх педагогів обдарованих дітей. Установлено суперечність між необхідністю спеціальної підготовки фахівців психолого-педагогічного профілю до роботи з обдарованими особистостями та низьким рівнем сформованості у них відповідної компетентності. Визначено мету, зміст, напрями роботи з формування у майбутніх вихователів ЗДО готовності до розвитку соціальної обдарованості дітей. Представлено її як систему, що розробляється в конативному, гносеологічному, праксеологічному, акмеологічному, рефлексивному контентах.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectобдаровані дітиuk_UA
dc.subjectсоціальна обдарованістьuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до розвитку соціальної обдарованості дітей у проблемному полі педагогіки вищої школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
демченко.pdf399,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.