Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалян, Олена-
dc.date.accessioned2021-12-09T13:56:34Z-
dc.date.available2021-12-09T13:56:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГалян, Олена Специфіка інтердисциплінарної співдії в інтерпретації суб'єктивності особистості як педагогічної реальності / О. Галян // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 105-115uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/346-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість співдії різних галузей знання у поясненні феноменів, які на етапі постнекласичної науки потребують переосмислення, зокрема субʼєктності. Визначено, що інтердисциплінарний підхід до наукового аналізу педагогічної реальності розширює межі розуміння сутності субʼєктності школяра, асимілюючи нові дискурси, та уможливлює її розуміння у між-, інтер-, крос- та трансдисциплінарному підходах. З цією метою проаналізовано внесок істориків, культурологів, філософів, психологів і соціологів у дослідження субʼєктнісної сутності особистості. Конкретизовано зміст субʼєктності школяра як педагогічного феномену.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсубʼєктність особистостіuk_UA
dc.subjectміждисциплінарністьuk_UA
dc.subjectполінауковістьuk_UA
dc.subjectсистемністьuk_UA
dc.titleСпецифіка інтердисциплінарної співдії в інтерпретації суб'єктивності особистості як педагогічної реальностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
галян.pdf353,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.