Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБірук, Наталія-
dc.date.accessioned2021-12-09T13:00:18Z-
dc.date.available2021-12-09T13:00:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБірук, Наталія Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності / Н. Бірук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 38-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/340-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вживання дефініції «педагогдослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкільному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досягнення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагностувальний етап експериментальної роботи серед представників українських науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпедагог-дослідникuk_UA
dc.subjectнаукові підходиuk_UA
dc.subjectпрофесійно-творчий розвитокuk_UA
dc.subjectрівні дослідницької діяльностіuk_UA
dc.titleПедагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бірук.pdf351,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.