Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAshytok, Nadiya-
dc.date.accessioned2021-12-09T12:31:02Z-
dc.date.available2021-12-09T12:31:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАшиток, Надія. Методологічні підходи до вивчення виховної роботи з дітьми = Ashytok N. Methodological approaches to studying educational work with children / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. - Вип. 6/38 : Педагогіка. - С. 15-25uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/338-
dc.description.abstractВибір концепції (підходу, парадигми) є важливим чинником виховання. Розкрито антропологічний, аксіологічний та культурологічний підходи, зв’язок між ними. Досліджено особливості роботи педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами на засадах згаданих підходів. Вивчення феномену виховання на основі різних підходів сприяє більш ґрунтовному його дослідженню. Аналіз методологічних підходів до вивчення виховання дітей виявив взаємозв’язок між культурою, аксіологією і антропологією. Доведено, що сформувати духовно-культурні цінності у дітей можна лише за умови одночасного застосування аксіологічного, культурологічного й антропологічного підходів і шляхом підвищення значущості виховної практики. Доцільність організації виховного процесу на засадах поєднання цих підходів зумовлена тим, що культурологічний контекст визначає змістовну основу і напрями педагогічного пошуку при розв’язанні завдань особистісного розвитку дітей, антропологічний – враховує особливості дітей як біосоціальних істот, а ціннісний – забезпечує гуманістичну спрямованість їхнього становлення. Проаналізовано шляхи вдосконалення виховного процесу на методологічній антропологічній, аксіологічній та культурологічній основах. Висвітлено основні принципи освіти в Україні: рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку; гуманізм, демократизм, пріоритетність загальнолюдських духовних цінностей та ін. Зазначено, що педагогічні та науково-педагогічні працівники зобовʼязані настановами та особистим прикладом утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства, поміркованості, інших чеснот; виховувати у дітей та молоді повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій і звичаїв, національних, історичних, культурних цінностей України, її державного і соціального устрою, дбайливе ставлення до історико-культурного та природного середовища країни та ін.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectгуманістично-ціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectanthropologicaluk_UA
dc.subjectchilduk_UA
dc.subjecthumanistic paradigmuk_UA
dc.titleMethodological approaches to studying educational work with childrenuk_UA
dc.title.alternativeМетодологічні підходи до вивчення виховної роботи з дітьмиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ашиток.pdf350,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.