Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/305
Назва: Компетентнісний підхід як концептуальна основа підготовки майбутніх учителів початкової школи
Автори: Ліба, Оксана
Ключові слова: компетентність
компетентнісний підхід
професійна компетентність
учитель початкової школи
освітній процес
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасні підходи до формулювання поняття “компетентність”. Історико-термінологічний аналіз його сутності дав можливість з’ясувати складові, структуру фахової компетентності. Особлива увага акцентується на змісті ключових та предметних компетентностях. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи необхідно здійснювати з урахуванням сучасних вимог в галузі освіти, освітніх програм спеціальності, враховуючи Державний стандарт початкової загальної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/305
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126780-Оксана Ліба-270795-1-10-20180324.pdf243,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.