Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/300
Назва: Відповідність ступеня сформованості компетенцій вчителя рівню його компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій
Автори: Ткаченко, Володимир
Хаперець, Дмитро
Ключові слова: компетенція
компетентність
компетентнісний досвід
компетентнісно-орієнтований підхід
ІКТ-компетентність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Ткаченко, Володимир. Відповідність ступеня сформованості компетенцій вчителя рівню його компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій / В. Ткаченко, Д. Хаперець // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 15-19
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються теоретичні засади проблеми впливу ступеня сформованості компетенцій на рівень компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій вчителя. Проаналізовано поняття “компетенція”, “компетентність”, “ІКТ-компетентність”. Представлено структуру рівнів ІКТ-компетентності вчителя. Розглянуто зміст трьох рівнів ІКТ-компетентності: технологічної грамотності, поглиблення та створення знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/300
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126777-Володимир Ткаченко, Дмитро Хаперець-270789-1-10-20180324.pdf246,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.