Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБірюк, Людмила-
dc.contributor.authorПішун, Сергій-
dc.date.accessioned2024-03-29T09:19:24Z-
dc.date.available2024-03-29T09:19:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБірюк, Людмила. Парадигмальний підхід у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи / Л. Бірюк, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2982-
dc.description.abstractУ статті зроблена спроба теоретичного аналізу парадигмального підходу як сукупності ключових положень та ідей, що визнані педагогічною спільнотою в конкретний період і лежать в основі наукових досліджень. Зазначено, що формування освітніх парадигм відбувається в процесі освоєння людством різних способів взаємодії зі світом, тому кожна з них відповідає тому чи тому його сприйняттю як педагогічного об’єкта.Парадигмальний підхід до розвитку особистості в умовах функціонування освітньої діяльності забезпечує новий перцептивно-комунікативний процес спілкування, причому зв’язки, що виникають, не лише повторюють систему функціональних відносин різних компонентів суспільства, а й взагалі є його найважливішим вираженням у педагогічному дискурсіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectтеоріяuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпарадигмальний підхідuk_UA
dc.titleБірюк, Людмила. Парадигмальний підхід у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228267-Текст статті-519546-1-10-20210331.pdf625,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.