Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2952
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стецула, Надія Осипівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-19T09:22:43Z | - |
dc.date.available | 2024-03-19T09:22:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Стецула, Надія. Екологізація освіти як ключова тенденція сталого розвитку суспільства / Н. Стецула // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 115-121. - Бібліогр. в кінці ст. (24 назви). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2952 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано екологізацію освіти як соціальну й педагогічну проблему. Оціненонормативно-правові документи державного регулювання реалізації Міжнародних екологічних стратегійта програм. Встановлено, що екологізація освіти передбачає формування системних, комплексних,інтегрованих екологічних знань з питань охорони довкілля, екологічної етики з метою досягнення сталогорозвитку суспільства, а також навичок їх застосування на практиці. Схарактеризовано основні складовізмісту екологічної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | охорона довкілля | uk_UA |
dc.subject | екологічна етика | uk_UA |
dc.subject | екологізація | uk_UA |
dc.subject | екологічні знання | uk_UA |
dc.subject | сталий розвиток | uk_UA |
dc.subject | екологічна освіта | uk_UA |
dc.title | Екологізація освіти як ключова тенденція сталого розвитку суспільства | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225780-Текст статті-514401-1-10-20210227.pdf | 613,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.