Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолещук, Лілія-
dc.date.accessioned2024-03-19T07:31:54Z-
dc.date.available2024-03-19T07:31:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПолещук, Лілія. Педагогічні умови формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів освіти / Л. Полещук // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 157-162. - Бібліогр. в кінці ст. (14 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2947-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних умов, що впливають на формування професійно-значущих якостей менеджерів освіти. Проаналізовано поняття “педагогічна умова” з позиції філософії, психології та педагогіки. Схарактеризовано класифікаційні групи педагогічних умов. Уточнено поняття “педагогічні умови”, котрі розглядаються як сукупність причин, обставин, будь-яких об’єктів, що впливають на функціонування і розвиток будь-якого об’єкта (педагогічної системи, цілісного педагогічного процесу).Встановлено, що процес формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів освіти можебути продуктивним за умови проєктування та впровадження комплексу педагогічних умовuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectменеджер освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійно-значущі якості формуванняuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225799-Текст статті-514489-1-10-20210228.pdf782,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.