Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, Лариса-
dc.contributor.authorЛущинська, Олена-
dc.date.accessioned2024-03-18T06:40:23Z-
dc.date.available2024-03-18T06:40:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКовальчук, Лариса. Модель формування інформаційно-комунікаційної культури майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Ковальчук, О. Лущинська // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 122-127. - Бібліогр. в кінці ст. (5 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2931-
dc.description.abstractРозкрито сутність інформаційно-комунікаційної культури вчителя початкових класів. Обґрунтовано модель формування інформаційно-комунікаційної культури як цілісну педагогічну систему поетапної професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, спрямованої на набуття компетентностей,необхідних для ефективної інформатизації освітнього процесу. Цільовий, організаційно-методичний і контрольно-результативний блоки моделі відображають внутрішню організацію та функціонування структурних компонентів інформаційно-комунікаційної культури, аспекти її формування.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційна культураuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleМодель формування інформаційно-комунікаційної культури майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225781-Текст статті-514404-1-10-20210227.pdf660,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.